loading...

خبرنامه تخصصی گردشگری

به خبرنامه تخصصی گردشگری خوش آمدید

بازدید : 452
پنجشنبه 28 آبان 1399 زمان : 1:37

این وب سایت یکی از سایت‌های معروف ترکیه است که بسیاری از ایرانیان نیز خرید مستقیم از سایت (n11) ترکیه را نسبت به سایت‌های داخلی ترجیح می‌دهند اگر شما هم به دنبال خرید پوشاک، اسباب بازی، محصولات و لوازم ورزشی، انواع لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره از برندهای معتبر هستید ما به شما خرید از سایت (n11) ترکیه را پیشنهاد می‌کنیم. شاید نام‌‌ان‌11 تداعی کننده یک سایت خرید نباشد اما باید بگوییم که این وب سایت یکی از سایت‌های خرید آنلاین ترکیه است که امکان مشاهده و مقایسه طیف گسترده‌‌‌ای از محصولات مختلف را برایتان امکان پذیر می‌کند بدون شک فروش بهترین محصولات آرایشی، پوشاک و غیره و ارائه بهترین خدمات و سرویس درفروشگاه اینترنتیn11 آن را به همچین رتبه‌‌‌ای رسانده است.

یکی از مزیت‌های این سایت این است که در وب سایت n11 حراجی‌های مختلفی برگزاری می‌شود و امکان خرید محصولات اصل را با قیمتی پایین فراهم می‌آورد در نتیجه می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

سایت هپسی بوردا ترکیه (hepsiburada )

سایت هپسی بوردا (hepsiburada ) یکی از برترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین کشور ترکیه است که در سال 1998 میلادی فعالیت خود را در زمینه فروش آغاز کرد و با رشد چشم گیر توانست در سال‌های 2011 تا 2013 عنوان برترین فروشگاه اینترنتی ترکیه را نصیب خود کند.

امروزه هپسی بوردا یکی از بزرگترین سایت‌های فروش آسیا محسوب می‌شود که مشتریان بسیاری دارد، اگر شما هم به دنبال یک فروشگاه اینترنتی همه چی تمام هستید ما به شما خرید از سایت هپسی بوردا ترکیه را پیشنهاد می‌کنیم. تعداد فروشگاه‌‌های هپسی بوردا در سراسر جهان به 22 مرکز فروش می‌رسد که بخش اعظم آن در ترکیه قرار دارد و مورد پسند بسیاری از ایرانیان است.در سایت هپسی بوردا ترکیه نزدیک 500 قلم کالا مختلف وجود دارد که شامل لوازم خانگی، پوشاک فصلی زنانه،

لوازم منزل، کنسول بازی، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، دوربین، انواع موبایل و ... می‌شود که در 36 دسته طبق کاربرد طبقه بندی شده اند.

به دلیل تنوع محصولات مختلف است که نام این سایت هپسی بوردا در زبان ترکی به معنی “همه چیز اینجاست” انتخاب شده است.شما با خرید از سایت هپسی بوردا ترکیه می‌‌توانید هر آنچه که می‌‌خواهید از لوازم آرایشی گرفته تا ورزشی از برندهای مختلف را تهیه و درب منزل تحویل بگیرید. جالب است بدانید فروشگاه هپسی بوردا سالانه 14 میلیون کالا را به فروش می‌‌رساند و طرفداران بسیاری دارد. این فروشگاه ترکیه‌‌‌ای برای کاربران موبایل اپلیکیشن موبایل نیز داشته و تعداد کاربران به بیش از 9 میلیون کاربر می‌رسد در نتیجه شما با موبایل خود نیز می‌توانید خرید از سایت هپسی بوردا ترکیه را انجام دهید.یکی دیگر از دلایل محبوبیت این فروشگاه خصوصا در بین ایرانیان تخفیفات مختلف هفتگی کالاها است که فرصت خوبی برای خرید اجناس با کمترین قیمت را فراهم می‌کند.

سایت مدیا مارکت ترکیه (Media Markt)

فروشگاه زنجیره‌‌‌ای آلمانی و چند ملیتی مدیا مارکت (Media Markt) در زمینه فروش انواع لوازم الکترونیکی، لوازم برقی، دیجیتالی و غیره فعالیت گسترده‌‌‌ای دارد. شرکت عظیم مدیا مارکت در سال 1979 در شهر مونیخ آلمان تاسیس شد و فعالیت خود را شروع کرد، این شرکت هم اکنون شعبه‌ها و نمایندگی‌های فعال بسیاری در اتحادیه اروپا دارد و به عنوان بزرگترین خرده فروشی لوازم الکترونیکی مصرفی در اروپا محسوب می‌شود و با حضور در 15 کشور و داشتن بیش از 1000 فروشگاه، بعد از شرکت آمریکایی بست بای دومین غول خرده فروشی در سطح جهانی است.

در دنیای مدرن امروز لوازم الکترونیکی یکی از نیازهای اساسی هر شخص و خانواده‌‌‌ای است که باید به تهیه آن اقدام کنند، خرید از سایت مدیا مارکت ترکیه این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید مانند مردم اروپا از لوازم الکترونیکی استاندارد و با کیفیت بهره‌مند شوید.

مدیا مارکت 63 شعبه در کشور ترکیه و شهر استانبول دارد و مشتریان می‌توانند در اکثر مراکز خرید استانبول به این شعبه‌ها مراجعه کرده و محصولات الکترونیکی برندهای مختلف جهان را مشاهده و خریداری کنند. سایت مدیا مارکت ترکیه فروشگاهی اینترنتی است که در آن طیف گسترده‌‌‌ای از انواع لوازم الکترونیکی نظیر تبلت، لوازم خانگی، کامپیوتر، لوازم شخصی برقی و بسیاری از کالاهای دیگر از برندهای گوناگون دنیا به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد از این رو خرید از سایت مدیا مارکت ترکیه امکان دسترسی داشتن به حجم بالایی از لوازم الکترونیکی را برای شما مهیا می‌کند و شما حق انتخاب بیشتری براساس نیاز و بودجه خود خواهید داشت علاوه بر این دیگر نیازی به اقامت به ترکیه نیست و در هر جای ایرانی که هستید می‌توانید محصولات الکترونیکی مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار مناسب سفارش داده و تهیه کنید.

۱۰ دانستنی جالب از صنعت گردشگری در جهان
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی